Streamovací služba Hulu odhalila čtyři typy diváků. Kterým z nich jste vy?

Streamovací služba Hulu odhalila čtyři typy diváků. Kterým z nich jste vy?
Pamatujte, že každý komentář bývá zprávou o komentujícím.
Děkujeme za vaše komentáře.
Streamovací sužba Hulu nedávno pustila na světlo světa svou studii o chování diváků streamovacích služeb. Podle ní existují jen čtyři typy diváků. Tak schválně, najdete se v nich i vy?

Behaviorální studie zkoumající chování lidí streamovacích služeb odhalila jasné závěry – existují čtyři typy diváků. Víc ani ťuk. Studie se zúčastnilo na dva a půl tisíce lidí, a naprostá většina z nich byla ve věkové skupině 13 až 54 roků. Jdeme se mrknout na to, které skupiny se objevují:

1. Pravidelný divák

Zhruba 24 procent všech diváků tvoří pravidelní sledovači streamovacího obsahu. Pro ně je sledování oblíbeného seriálu součástí denní rutiny, ke které často přizývají i své partnery nebo potomky.

2. Divák, co sleduje novinky

Okolo 13 procent uživatelů vyhledává pouze ty filmy a seriály, o kterých se mluví. Nechtějí vypadnout ze současné společenské konverzace, přejí si být v obraze. Většinou jsou to post-mileniálové a lidé z generace Z – tedy ti, kdo přišli na svět v druhé polovině devadesátek.

3. Bingeovací divák

Do této skupiny patří 21 procent všech uživatelů streamovacích služeb. Většinou jsou to single lidi středního věku, tedy třicátníci a výše. Tito uživatelé si během jednoho víkendu smlsnou klidně na všech epizodách jedné série nového seriálu. Někteří dokonce dají i dvě!

4. Odpočinkový divák

Největší část všech diváků patří mezi odpočinkové. A jak se chovají? Sledují pouze obsah, který je určen k odpočinku a odreagování. Může se jednat i o obsah s nostalgickou hodnotou. 

A co vy? Poznali jste se v těchto 4 typech lidí? Mezi jaké diváky se řadíte vy? Dali jste někdy za víkend celou řadu nového seriálu? Nebo jste se přistihli, jak sledujete něco nového jen proto, že o tom všichni ostatní pořád dokola klábosí?