Diskuze
Hvězda komedie S tebou mě baví svět hledala útěchu kvůli nevěrnému manželovi v náručí milenců, v alkoholu i lécích
Hvězda komedie S tebou mě baví svět hledala útěchu kvůli nevěrnému manželovi v náručí milenců, v alkoholu i lécích
Možná jste zmeškali
Psychothriller Dívka ve vlaku nabízí poutavou podívanou s kvalitními hereckými výkony
Znáte to, jedete vlakem a z okna zahlédnete zajímavý pár, který utkví ve vaší mysli. V hlavě se vám začne rozvíjet příběh, který je pouze vaší...
Jak jsem poznal vaši matku dostane definitivně sequel: Jak jsem poznal vašeho otce doopravdy bude
Téměř nikdo tomu už nevěřil, ale teď je vše jasné: Spin-off sitcomu „Jak jsem poznal vaši matku“ se opravdu blíží. V novém seriálu „Jak jsem poznal...
Zvíře: Jean-Paul Belmondo v roli kaskadéra i ve skutečnosti
Příběh vypráví o kaskadéru Michaelu Gaucherovi, jehož život je hodně rozmanitý. Spolu se svou partnerkou Jane pracuje jako profesionální kaskadér....
Patrick Dempsey: Šarmantní herec, žonglér a milovník adrenalinových automobilových závodů
Nejslavnější Patrickova role byla určitě v seriálu Chirurgové, kde se objevil ve 244 epizodách jako charizmatický neurolog Dr. Derek Shepherd. Na...
Takhle jste si Boha určitě nepředstavovali: Nejlepší komedie, kde Bůh hraje hlavní roli
Také často tápete, zda je Bůh představitelem dobra či zla? Co má Bůh společného s náboženstvím? A existuje vůbec? Následující filmy vám možná...
George R.R. Martin „otec“ seriálu Hra o trůny připravuje novou fantastickou podívanou pro HBO
I přes naléhání fanoušků knižní série o dracích a vládcích a příslibu autora, že konečně dokončí poslední knihu, která definitivně uzavře...
Geniální šachistka na drogách v novém seriálu Dámský gambit
Životopisné drama o sedmi epizodách se sice žádné skutečné osobnost nedotýká, ale mistrovskou hru opěvuje jako žádné jiné dílo před tím. Jak se...
Zodiac: Skutečný Zodiac už zřejmě nežije, zná policie jeho totožnost?