KVÍZ: Jak dobře znáte legendární seriál Autobazar Monte Karlo

KVÍZ: Jak dobře znáte legendární seriál Autobazar Monte Karlo
Pamatujte, že každý komentář bývá zprávou o komentujícím.
Děkujeme za vaše komentáře.
Seriál Autobazar Monte Karlo, jenž vycházel v letech 2015 a 2016 jednou týdně v neděli, si získal oblibu přibližně 1 milionu diváků. V tomto seriálu internetové televize Stream vykutálený podvodníček a prodejce ojetých aut Karel Čížek hledá finty, jak ve svém pochybném autobazaru s podřízeným Bronislavem alias Bóďou udat vraky, které mají k vůni nového auta velice daleko.

Podvodník Karel Čížek

Hned v prvním díle zvolí zajímavou taktiku, kterou je tzv. večerní auto. Zákazník, který si přeje vymazlené Volvo, v noci přijede do autobazaru Monte Karlo a Karel Čížek mu začne vnucovat starého Passata. Zákazník však netuší, že v tom je trik. Čížek se posléze omluví, že zákazník musel ztrácet čas, a nabídne mu, že ho domu odveze manželčiným Volvem, které doopravdy manželky není, a protože je noc, nejsou na něm vidět nedokonalosti. Zákazník, jakmile vidí Volvo, tak se pro něj nadchne. Začne Čížkovi nabízet peníze. Z 60 je hned 100 000 Kč. Čížek tak dosáhl přesně toho, čeho chtěl.

Seriál se těší velké oblíbenosti

Nejoblíbenějšími díly jsou Finančák, Nákup, prodej a Nové starší auto.

Čížkovy hlášky, například „Já bych Vám neprodával žádnej hnůj!“, se staly v průběhu času téměř legendárními.

Na ČSFD má seriál uspokojivé hodnocení 76% a zahráli si v něm herci Petr Čtvrtníček alias Čížek, Jaroslav Plesl (Bóďa), Lucie Polišenská (Bublina), Lenka Krobotová (Hůlová) či Leoš Noha jako Číňan.

„Druhá řada Autobazaru Monte Karlo se díky neutuchajícímu zájmu stala nevyhnutelností a také velkou výzvou. Jednotlivé epizody té první totiž dosahují v průměru tři čtvrtě milionu přehrání. Uvědomujeme si, že navázat na takový úspěch nebude snadné, ale právě to nás baví. A pevně věříme, že nadšení a odhodlání, se kterým jsme se do natáčení pustili, bude na výsledku znát, a ten pak bude bavit i naše diváky, ” říká šéfproducent internetové televize Stream.cz Lukáš Záhoř.

„Scenáristický tým (Robert Geisler, Tomáš Hodan) zůstal nezměněn a ani tentokrát tvůrčí krizí netrpěl. Zážitky fanoušků seriálu, o něž se s námi podělili, a vynalézavost některých prodejců ojetin, kteří obelhávání zákazníků ‚vytunili‘ o digitální podvody, nám byly bohatým zdrojem inspirace. K jejich převedení do seriálové podoby jsme oslovili Andyho, který nás přesvědčil svou dosavadní tvorbou. Autobazar Monte Karlo navíc nebude jeho jediným režijním počinem pro Stream.cz,“ dodává producent Milan Kuchynka ze společnosti Negativ.

 

Zdroj článku: