Nejen hraním v seriálech si hvězdy Ordinace a Ulice přijdou na pěkné peníze: Aktivity na sociálních sítích rovněž vynášejí
Foto: Pavel Gwužď / Nextfoto

Nejen hraním v seriálech si hvězdy Ordinace a Ulice přijdou na pěkné peníze: Aktivity na sociálních sítích rovněž vynášejí

Dnešní doba si žádá své, a to být viděn i jinde než na televizních obrazovkách.

Některým celebritám se tento způsob komunikace a malé sdílení jejich soukromí s fanoušky zamlouvá, jiní ho odmítají a někteří si v tom doslova lebedí, protože propagací různých módních nebo kosmetických značek, které třeba sami používají, dostávají honoráře.

V roce 2020 sestavil magazín Forbes žebříček 30 nejvlivnějších Čechů a Češek na sociálních sítích, mezi kterými nechybějí ani bývalé či současné hvězdy oblíbených seriálů Ordinace v růžové zahradě a Ulice. Kromě nich se zde objevují i naše sportovní špičky jako tenistka Petra Kvitová, brankář Petr Čech nebo hokejista Jaromír Jágr. 

 

Mezi celebritami nechybí například Ben Cristovao, který je s jeho Instagramem a tím pádem i fanoušky úzce spjatý. Profil bennycristo a jeho příspěvky hltá neuvěřitelných téměř 800 tisíc sledujících.

Jako influencer spolupracuje možná trochu překvapivě třeba s Komerční bankou. Své příspěvky rovněž věnuje společnosti vyrábějící nutričně vyvážené a zdravé produkty pod značkou Mana. 

 

Kdyby v žebříčku nefiguroval Leoš Mareš, bylo by něco špatně. Nedávno odstartovala nová řada soutěže pro talentované zpěváky Česko Slovenská SuperStar, které se Leoš Mareš znovu účastní jako porotce. V porotě společně s ním sedí další zástupce, respektive zástupkyně kategorie nejvlivnějších Čechů a Češek na sociálních sítích pro rok 2020 a Patricie Pagáčová to není. Je jí mladá zpěvačka Monika Bagárová, která na svém Instagramu láká k nákupu především maminky malých dětí. Spolupracuje například s výrobcem dětské výživy Sunar. Další, kdo využívá jejího vlivu na sociálních sítích je značka kosmetiky Maybelline. 

Jinou mladou tváří, která ráda předvádí své herecké umění na jejím Instagramu, je představitelka naivní Roziny Maléřové ze seriálu Ulice, Anna Kadeřávková. Ta sice zatím nedosáhla pomyslné mety v podobě obsazení předních příček nejsledovanějších influencerů, ale má slušně nakročeno. Ono spolupracovat s kosmetickými značkami jako L'Oréal Paris či Miss Sporty se nepoštěstí každému. 

 

Zdroj: 

Přidejte si nás na domovskou stránku
Seznam.cz nebo Google Zprávy
Přidat na Seznam.cz Přidat na Google zprávy