Klub otrlých diváků: 100x ji vidíte a stále nevěřícně zíráte na obrazovku. Některé reklamy už z hlavy nevypustíte

Klub otrlých diváků: 100x ji vidíte a stále nevěřícně zíráte na obrazovku. Některé reklamy už z hlavy nevypustíte
Pamatujte, že každý komentář bývá zprávou o komentujícím.
Děkujeme za vaše komentáře.
Televizní reklama je daň za to, že nám komerční televize zdarma nabízejí svůj filmový a seriálový obsah, a přestože to někdy působí tak, že do pásma reklam někdo vložil krátké pasáže pořadu, některé reklamy nelze ignorovat.

Těch dobrých reklam je jako šafránu

Jednou za čas se objeví opravdu skvělá reklama, která nikoho od sledování televize neodradí. Bohužel takových reklamních bonbónků u nás moc není, a tak jen můžeme vzpomínat na televizní pořad Telebazar, kde nám Zdeněk Izer servíroval hodně vychytané reklamy z celého světa. Český reklamní rybníček je mnohem menší a nudnější, ale i u nás se objeví jednou za čas hezká a vtipná reklama. Kdo by si nepamatoval holčičku, která šla do lesa s tátou pro vánoční stromek, že?

Další skupinu reklam tvoří naprosto stupidní a nelogické reklamy, které se musí protrpět. Útočí na lidskou inteligenci a jen těžko si lze představit, že se hloupě propagovaný produkt stane oblíbeným.

Suchoň a Geňa
Suchoň a Geňa | Zdroj: Archiv Penny Market

Celebrity v reklamách

Ti, kteří takovou příležitost dostanou, obvykle na dobře placenou nabídku kývnou. Na kritiku reagují ostře a tím, že jim ostatní prostě jen závidí. V reklamách se objevily jak drobné celebrity, tak i hvězdy jako Jarda Jágr a řada známých herců a zpěváků. Nedávno nám něco prodávala Holubová, teď zase křepčí na parketu s holkami Vondráčková.

A jeden market nám nedávno připomněl legendární spartakiádu, když si své nízké ceny nechal propagovat dvojicí bavičů, Suchánkem a Genzerem. Hoši se hodili do gala a v červených trikotech (Genzer se toho nebál, a tak vsadil na kombinaci s modrou a bílou) se proháněli po prodejně. Zvláštní je, že právě tato reklama, která je při prvním shlédnutí úplně hloupá, nakonec diváky opravdu zaujala.

Chytlavá melodie (česká verze Everlasting Love od německé zpěvačky Sandry, tentokrát s novým textem od Pavla Přibyla) a poměrně vydařené sportovní kreace dvou pánů v letech se tak staly hitem. Pivní pupky, upnuté trikoty a obliba bavičů z pořadu Partička jsou kombinací, která nakonec opravdu zabrala, a i dnes, po několika měsících od vzniku reklamního spotu, se občas nadšení sportovci proženou s činkami, kuželi, míčem a obručí prodejnou, jako by si odskočili z osmdesátých let rovnou ze spartakiádního Strahova.

Je dobře, že si i mediální hvězdy umí udělat legraci samy ze sebe. Budeme věřit, že peníze nebyly jediným motivem, proč do toho tato komická dvojice šla.

Zdroj článku:
  • Autorský text