Česká komedie Špindl 2 je dle recenzí jen reklamní kampaní s průměrným hereckým obsazením. Jedna herečka ale zazářila
21%
Foto: gorillaimages / Shutterstock.com

Česká komedie Špindl 2 je dle recenzí jen reklamní kampaní s průměrným hereckým obsazením. Jedna herečka ale zazářila

Občas z dobrého nápadu vznikne něco, čemu se nestačíme divit. Podobně to bylo i u druhého dílu české komedie Špindl 2. Přestože ani první díl se nedočkal velkého úspěchu, novinka z minulého roku nám předvedla, že jde sklouznout ještě o dost níž. Čím si česká komedie vysloužila tak špatné hodnocení?

Česká komedie Špindl z roku 2017, se sice nestala žádným hitem, ale celé to zachraňovali dobří herci. Nicméně film do kin přivedl 300 tisíc diváků, a tak se tvůrci rozhodli pro druhý díl. Scénárista Jaroslav Sauer zůstal, změnil se pouze režisér.

Čtěte také: Filmové chyby v poetickém filmu Postřižiny. Na co si při natáčení filmaři nedali pozor

Přestože si ve filmu zahráli známí herci jako Radim Fiala, Kateřina Hrachovcová, Hana Vagnerová, Filip Blažek nebo Oldřich Navrátil, ani jejich výkony diváky příliš nenadchly. Výjimkou však byla mladá herečka Anna Čtvrtníčková, která svou roli pubertální dcery předvedla skvěle a občas nás dokonce rozesmála.

Čtěte také: Přehlídka nejoblíbenějších filmů z dob Československa. Tyto snímky žereme dodnes.

Pokusů o vtipy je ve filmu sice spoustu, ale buď vám nebudou vůbec připadat vtipné nebo ani nepoznáte, že mělo jít o vtip. Diváci tvůrcům také vyčítají, že jsou scény zmatené a celkově film vůbec nedává smysl. Příběhy postav spolu vůbec nesouvisí a film poté působí jako sestřih nesmyslných scén. Což je pravda, protože narozdíl od prvního dílu, se zde všechny postavy potkají jen v jedné scéně a na další rozhovory mezi hlavními postavami už nedojde. Scénář se tedy ani tentokrát moc nepovedl.

Čtěte také: Příliš osobní známost: proč si Vilhelmová musela koupat rozkrok v řebříčku

A dokonce ani záběry za moc nestály, herci mají občas uříznuté hlavy a záběry na sebe poté střihově moc nenavazují. Nepřehlédnutelná je ale reklama na drahé zimní středisko. Letecké záběry na sjezdovky a hotely jsou totiž jako z reklamy. Nechybí ani ukázka všech dostupných sportů, bazénů, vleků, barů a značkového zboží. Celý film opravdu působí jako dlouhá reklamní kampaň a není tedy divu, že za to film obdržel tak nízké hodnocení.

Když se Špindl 2 vysílal v neděli 1. 11. v televizi, stal se jedničkou ve sledovanosti, to si nicméně můžeme vysvětlit tak, že diváci film po pár minutách přepnuli nebo se jen chtěli podívat, jak hluboko se dá s českou komedií klesnout. Pokud jste tedy tuto novinku ještě neviděli, vážně o nic nepřicházíte. 

Přidejte si nás na domovskou stránku
Seznam.cz nebo Google Zprávy
Přidat na Seznam.cz Přidat na Google zprávy

Novinky

<< Předchozí článek Další článek >>