Televize Prima spouští online platformu pro mladé Prima Pauza

Televize Prima spouští online platformu pro mladé Prima Pauza
Pamatujte, že každý komentář bývá zprávou o komentujícím.
Děkujeme za vaše komentáře.
Skupina Prima nově ve spolupráci se Seznam.cz spustila platformu Prima Pauza, která má nabídnout zjednodušenou online verzi obsahu, který je jindy dostupný pouze na televizních obrazovkách.

Jako cílovou skupinu pro tento projekt si Prima zvolila mladé lidi, kteří rádi konzumují zábavu jednoduše dostupnou a v krátkém čase. Důkazem toho jsou sociální sítě jako Instagram nebo TikTok. Obsah Prima Pauzy budou tvořit dle serveru lupa.cz mimo jiné krátké verze oblíbených seriálů, sestříhané pouze na ty nejdůležitější nebo nejzábavnější momenty. Pokud nechcete věnovat večer seriálu u televize, online naleznete jeho dvanáctiminutovou verzi. Vedle toho nabídne také vystřižené oblíbené momenty z primáckých pořadů, bonusová videa a další. Přinese také svoji vlastní tvorbu v podobě krátkých zábavných nebo edukativních videí, podobně jako televize Seznam. 

„Prima Pauza cílí na mladé publikum, které je díky sociálním sítím zvyklé na zábavu a krátká videa, rozhodli jsme se tak, že pro ně vytvoříme na míru novou platformu, založenou na stručném, ale výstižném obsahu,“ popisuje Filip Vážanský, manažer nelineárního obsahu skupiny Prima. 

Již nyní jsou na webu pauza.iprima.cz dostupné krátké verze seriálů Ohnivý kuřeKrejzoviPřístav a V.I.P. vraždy. Ke shlédnutí jsou také pořady SHOWTIMEHvězdy nad hlavou, Vychytávka Ládi Hrušky a také celá řada kulinářských pořadů včetně Karolína, domácí kuchařkaS Italem v kuchyni nebo Rozpal to, šéfe!

Veškerý obsah je dostupný zdarma bez registrace. Propojit Primu s cílovým publikem se klade za úkol Stream.cz. Na jejím webu nabízí stejných obsah a společně tak napomáhají k jeho dodatečné monetizaci a dalšímu šíření. „Rozhodli jsme se prohloubit stávající spolupráci společnosti Seznam se skupinou Prima a synergicky propojit naše síly. Prima nám poskytuje vlastní video obsah, který jí pomáháme dostat k další cílové skupině a onlinovým divákům. Výsledkem je větší vizibilita Prima pořadů a společná monetizace již existujícího televizního obsahu,“ říká ředitel obsahu Seznam.cz Igor Kalaš. 

Zdroje: